Terugreis van Ton en Gerda - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Terugreis van Ton en Gerda - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Terugreis van Ton en Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda

01 Oktober 2016 | Nederland, 's-Gravenhage

Donderdag 29 september 2016

Gisteravond al afscheid genomen van elkaar, en vanmorgen kon iedereen gaan of staan wanneer men dat wilde.
Vanaf 07.30 uur zwaaiden we onze reisgenoten uit, en zelf vertrokken we om 09.00 uur, richting Clermont Ferrand. Onderweg klimmen en dalen, en prachtige vergezichten op de Middelandse Zee. Bij Millau keken we in een mooi dal. Ons doel is vandaag Issoire, onder Clermont Ferrand. We stonden net op Municipal Camping le Mas, toen ook Wim met Frodo arriveerden. Kees en Marianne, Jan en Matty blijven in Pineda de Mar, op een camping aan zee! En we kregen van Wim en Clementine bericht, zij staan enkele km. van ons vandaan. We genieten nog in 27 graden, morgen weer een stukkie verder.

Vrijdag 30 september 2016

Erg bewolkte ochtend, en na het douchen en ontbijten gaan we weer op pad, richting Reims. Het druppelde veel en vaak onderweg, even wennen aan de 18 graden.
We hebben een 600 km achter de rug en staan nu op de Municipal Camping
Signy – L’ Abbaye, in de Franse Ardennen.
Naar verwachting zijn we morgen wel thuis, nog 330 km te gaan.

Zaterdag 1 oktober 2016

Na een voorspoedige reis op de zaterdagmorgen via Charleroi en Antwerpen, af en toe een buitje, maar veilig thuis in Den Haag aangekomen en we ontvangen leuke mailtjes van de overige reisgenoten, die thuiskomen of elders zijn.

Ik heb eens een mooie kreet genoteerd, die onze reis passend typeert:
“ Een rijk leven is een verzameling van bijzondere momenten” …..en zo is het maar net!