Donderdag 22 september 2016 - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Donderdag 22 september 2016 - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Donderdag 22 september 2016

Blijf op de hoogte en volg Gerda

23 September 2016 | Spanje, Zaragoza

Vandaag wordt het een warme dag, voor de liefhebbers is er verkoeling in het zwembad te vinden. Vanavond gaan we met elkaar een Tapasmaaltijd bereiden….ieder maakt een portie Tapas naar eigen idee, in de afgelopen dagen kon men zich orienteren, wat er allemaal te koop en te maken is, we hebben genoeg voorbeelden gezien en kunnen proeven.
Dus deze ochtend reden veel fietsen naar de supermarkten en ook wel, naar Zaragoza, om de stad te bekijken.
De uren vóór 19.00 uur zal men wel bedrijvig worden en gaat het allemaal gebeuren.
En dat was het ook……sjonge, toen het 19.00 uur was, en de tafels klaar stonden, wat was het leuk, allemaal eigen initiatieven…..en wat zag het er allemaal mooi uit en de geuren kwamen je tegemoet!!!
Het was heerlijk en gezellig, elkaars hapjes te proeven en te bewonderen! Wat er allemaal langs onze smaakpapillen langskwamen….het was super, het werd donker en zo rond 22.00 uur gingen we afruimen en afwassen……Helemaal gezellig!!
Morgen op pad naar de Middelandse zee….. het zal laat wakker worden!!!!