Dinsdag 20 september 2016 - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Dinsdag 20 september 2016 - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Dinsdag 20 september 2016

Blijf op de hoogte en volg Gerda

20 September 2016 | Spanje, Zaragoza

De route vandaag is van Navarrete naar Zaragoza, met daarbij de mogelijkheid het Park Naturel Bardenas Reales te bekijken. Door UNESCO uitgeroepen tot Bioreservaat, met kalk- en klei-erosies een bijzonder landschap. We kwamen verschillende reisgenoten tegen en vervolgden onze weg, en deden een poging om Tudela te bezoeken, echter de hoogte van de campers en daarbij ook nog de breedte waren een probleem in de kleine straatjes. Dus helaas maar doorgereden. We zagen nog wel een groot Christusbeeld, boven op de berg… We staan nu op de Municipalcamping in Zaragoza, we blijven hier 3 nachtjes om Zaragoza te bezoeken.