Zondag 18 september 2016 - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Zondag 18 september 2016 - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Zondag 18 september 2016

Blijf op de hoogte en volg Gerda

18 September 2016 | Spanje, Navarrete

Beetje laat wakker geworden, het is erg rustig…… Frodo, de lieve viervoeter ligt op wacht, bij de camper. Iedereen, die langs hem loopt, haalt hem aan, hij vindt het heerlijk!!
Ieder doet, waar hij zin in heeft, een wasje draaien, een wandelingetje, fietstochtje op het Pelgrimspad, naar Logrono……of met de bus die kant op, het is allemaal mogelijk.

Wat men vandaag allemaal gedaan heeft…….om 17.00 uur zagen we onze reis doormidden…..en brengen een toast uit op de rest van de reis….we hebben een hete week, een koude week, achter de rug…..de voorspellingen zijn goed!
We hadden ons overdekt buitenterras ingericht op een gezellig samenzijn….en dat is het geworden!
De reisgenoten hadden Sangria gemaakt, en ook nog een fles 43 op tafel gezet….en dat allemaal bij de wijn en bier en de hapjes…..dat waarborgt een en al gezelligheid!!
Ton maakt voor Sjaak een lange opscheplepel, handig voor allerlei klusjes!
Rond 20.00 uur gaan we naar de eigen camper…..het is mooi geweest!