Woensdag 14 september 2016 - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Woensdag 14 september 2016 - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Woensdag 14 september 2016

Blijf op de hoogte en volg Gerda

14 September 2016 | Spanje, Burgos

Vandaag de reisdag van Potes naar Burgos, nog geen 200 km te rijden over een prachige weg, vol afwisseling van bergen, dalen, watertjes en velden zonnebloemen, die de kopjes lieten hangen en velden vol strobalen, leuke dorpjes, waar er rust heerst en weinig gebeurt…….allemaal leuk om te zien.
We konden op allerlei punten een stop maken om van het uitzicht te genieten en aan de inwendige mens denken. Bijvoorbeeld de Puerto de Piedrasluengas, op 1355 meter.
Allerlei karakteristieke dorpjes met kerktoren trekken langs onze ogen voorbij, en werden we verrast door kuddes koeien, schapen en ook nog enkele honden op onze weg.
We arriveren in Burgos op camping Fuentes Blancas, en zullen hier 3 dagen verblijven.
Om 18.30 uur een korte briefing, over het bezoek aan Burgos, morgen.